7.12.2022 Keskustelutilaisuus sääntömuutoksista kilpailunjärjestäjille

SAGIn sääntötyöryhmä järjestää loppuvuoden aikana kansalliseen sääntöpäivitykseen liittyviä koulutus- ja keskustelutilaisuuksia, joista tämä kilpailunjärjestäjille suunnattu keskustelutilaisuus on yksi. Keskustelutilaisuus järjestetään keskiviikkona 7.12. kello 18-20 ja siitä jaetaan myöhemmin muistio mutta ei tallennetta.

Tilaisuudessa keskustellaan yhdessä kilpailunjärjestäjien näkökulmasta siitä, mikä kilpailuissa ja niiden järjestämisessä käytännön tasolla muuttuu. Osallistujat pääsevät jakamaan hyviksi kokemiaan käytäntöjä ("best practises") kilpailuiden järjestämiseen liittyen erityisesti tulevien sääntömuutosten kannalta. Keskustelutilaisuutta varten suosittelemme osallistumista webinaariin 22.11. (linkki tapahtumaan) tai webinaarin tallenteen katsomista SAGIn YouTube-kanavalta (Agilityliitto).

Voit jättää ennakkokysymyksiä koulutustilaisuutta varten tällä lomakkeella viimeistään 1.12.: linkki

Ilmoittaudu viimeistään kaksi tuntia ennen tilaisuuden alkua: ilmoittautumislomake