10.12.2023 Vaasan agilityseuran järjestämä webinaari nuorisohankkeesta

Onko seuranne miettinyt junioritoiminnan käynnistämistä?

Tule kuulemaan ja keskustelemaan 10.12.2023 klo 13 järjestettävässä webinaarissa, kuinka Vaasan agilityseura käynnisti omaa junioritoimintaa hankerahoituksella syksyllä 2022. Webinaarissa toiminnasta kertovat seuran puheenjohtaja Tiina Jokinen sekä nuorisovastaava Jessica Nygård.

Vaasan agilityseuralla eli VASsilla on ollut aktiivinen vuosi myös muun toiminnan osalta. VASsilla myönnettiin Olympiakomitean Tähtiseuramerkki keväällä 2023, jonka lisäksi Vaasaan ollaan myös saamassa ensimmäinen kisakokoinen agilityhalli ensi vuoden alkupuolella. Tähtiseurahankkeessa saadun harjoituksen myötä myös muut hankehakemukset osattiin tehdä mallikkaasti.

Tässä loistava mahdollisuus seuroille ja seurojen nuorisovastaaville tulla kuuntelemaan kokemuksia ja esittämään kysymyksiä. Ilmoittaudu webinaariin täällä: https://www.suomisport.fi/events/dc1dcc05-a372-448f-913a-6bf95906a4e9. Ilmoittautumisaika päättyy la 9.12.2023 klo 23:59.