Agilityn Games-lajien suomenmestaruuksista kilpaillaan 6.-7.7.2024 Janakkalassa

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

Agilityn Games-lajien suomenmestaruuksista kilpaillaan tulevana viikonloppuna 6.-7.7.2024 Janakkalassa JANKK-areenalla. Kilpailun järjestää Janakkalan Koirakerho ry. Kilpailun arvostelevina tuomareina toimivat Jason Bartram sekä Mikko Aaltonen.

Lauantaina 6.7. klo 9.00 alkaen JANKK-areenan ulkokentällä kilpaillaan snookersin yksilöiden karsintakilpailu. Gamblersin karsintakilpailu käynnistyy JANKK-areenalla klo 11.00. Sunnuntaina 7.7. klo 9.00 alkaen JANKK-areenalla kilpaillaan gamblersin yksilöfinaalit. Snookersin yksilöfinaali kilpaillaan JANKK-areenan ulkokentällä alkaen klo 12.00. Yksilöfinaaleiden jälkeen on vuorossa joukkuefinaalit, gamblers alkaen klo 15.00 sisäkentällä ja snookers klo 16.00 ulkokentällä.

Tuomarointijärjestyksen, aikataulut ja lähtölistat löydät osoitteesta agiarvokisat.com. Livelähetys katsottavissa JANKK-areenalta läpi viikonlopun AgiLivestä. Tulokset reaaliajassa agilityn tulospalvelusta.

Mitkä ihmeen Games-lajit? Voit tutustua lajeihin myös osoitteessa agiarvokisat.com

Suomen Agilityliitto toivottaa hauskaa ja suomenmestaruuksien täyteistä kilpailuviikonloppua kaikille!