Ajankohtaista antidopingista ma 13.12. - tule mukaan!

Tervetuloa kuulemaan ajankohtaisista agilityyn vaikuttavista antidopingasioista sekä koiran että ohjaajan näkökulmasta maanantaina 13.12.2021 klo 18 alkaen!

Mitä agilityä koskevista antidopingasioista pitäisi ainakin tietää? Miten varaudun testaukseen? Mistä voin selvittää lääkkeiden ja muiden aineiden varoajat? Pitääkö erivapautta hakea etukäteen? Miten antidopingasiat näkyvät agilityssä? Eroavatko käytännöt koirien ja ihmisten osalta? Mitä on kilpailumanipulaatio?

Näihin ja muihin aiheeseen liittyviin yleisimpiin kysymyksiin ovat vastaamassa Suomen Kennelliiton hallituksen jäsen ja antidopingtyöryhmän puheenjohtaja Risto Ojanperä sekä Suomen Urheilun Eettisen Keskuksen SUEK ry:n kouluttaja Miika Kyllönen. Etäyhteydellä järjestettävässä tilaisuudessa käydään läpi antidopingiin ja kilpailumanipulaation torjumiseen liittyviä perusasioita, jotka jokaisen agilityn parissa toimivan tulisi tietää ja vastataan osallistujia mietityttäviin kysymyksiin. Mukaan mahtuu 95 osallistujaa ja ilmoittautuminen päättyy to 9.12. tai tilaisuuden täytyttyä. Tilaisuus tallennetaan ja tallenne julkaistaan SAGIn YouTube-kanavalla.

Ilmoittautumislomakkeella voit halutessasi lähettää aiheeseen liittyviä ennakkokysymyksiä. Kysymyksiä on mahdollisuus esittää myös tilaisuudessa. Huomaathan, että tilaisuudessa ei oteta kantaa yksittäistapauksiin tai anneta yksilöllistä neuvontaa antidopingasioihin liittyen.

Lyhyesti:

• Mitä? Ajankohtaista antidopingista sekä koiran että ohjaajan kannalta!
  • Milloin? Maanantaina 13.12. klo 18 alkaen!
  • Missä? Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille viimeistään perjantaina 10.12.
  • Miten? Ilmoittaudu tästä mukaan to 9.12. mennessä: https://forms.gle/eqyiXXbbZ6aRQeaJ8
  • Miksi? Antidopingasiat koskettavat myös sinua!

Lisätiedot: koulutus-tmk@agilityliitto.fi

Ilmoittautumislomakkeella ilmoitetut tiedot tallennetaan ja niitä säilytetään vain kohtuullinen aika. Tietoja käsittelee SAGIn koulutustoimikunta ja muut olennaiset tahot. Tilaisuus tallennetaan ja tallenne julkaistaan SAGIn YouTube-kanavalla.