Avoin työpaikka - Viestintäpäällikkö

Tule mukaan kehittämään ja toteuttamaan Suomen Agilityliiton (SAGI) viestintää!

Sinulla on alaan liittyvää koulutusta, kokemusta ja näyttöä viestintään liittyvistä tehtävistä, hoidat sujuvasti erityyppisiä projekteja laadukkaan päivittäisviestinnän ohella ja nautit yhteistyöstä yhteistyökumppanuuksiemme parissa. Sinulla on myös näyttöjä viestintä-, markkinointi- ja vaikuttamiskampanjoiden tekemisestä. Arvostamme sujuvan suomen kielen kirjallisen ilmaisun ohella englannin kielen taitoa.Haemme henkilöä, joka on oma-aloitteinen, yhteistyökykyinen, itsenäiseen työhön kykenevä, joustava ja nopea työotteissaan.

Työtehtävät:
Viestintäpäällikön tehtävänä on tiedottaa SAGIn toiminnasta, palveluista, päätöksenteosta ja valmisteilla olevista asioista tehokkaasti, monipuolisesti ja oikea-aikaisesti. Tavoitteena on lisätä tietoa, herättää kiinnostusta ja osallistumishalukkuutta, vahvistaa ja kehittää liiton toimintaa, edistää lajitietoutta valtakunnallisesti sekä luoda avoin keskusteluyhteys lajin harrastajien keskuudessa. Kokonaisuutena viestintäpäällikkö rakentaa keskustelevaa, myönteistä ja aktiivista julkisuuskuvaa Suomen Agilityliitosta ja sen toiminnasta.

Viestintäpäällikkö hoitaa Suomen Agilityliiton viestintää aktiivisesti, ajankohtaisesti ja tiedottaa toiminnasta oikea-aikaisesti ja selkeästi jäsenistömme lisäksi myös yhteistyökumppaneille ja sidosryhmille sekä toimii yhteistyössä median kanssa. Viestintäpäällikkö vastaa yhteistyösopimuksista ja -neuvotteluista sekä koordinoi kansallisiin arvokilpailuihin liittyen SAGIn liittyvät tehtävät viestinnän ja yhteistyökumppanuuksien osalta.

Viestintäpäällikön vastuita pähkinänkuoressa:

• Lajitietouden lisääminen
  • Sisäinen ja ulkoinen viestintä
  • Sosiaalinen media, kehitys ja ylläpito
  • Tapahtumaviestintä kotimaassa ja ulkomailla
  • Yhteistyökumppanuuksiin liittyvät sopimukset, neuvottelut ja viestintä
  • Yhteydet mediaan
  • Viestintästrategia
  • Mielipidevaikuttaminen ja kyselyt
  • Jäsenviestintä

Tehtävä on vakituinen 70% työajalla ja voidaan toteuttaa myös etätyö/hybridimallina. Toivomme hakijalta tehtävän aloitusta mahdollisimman pian.

Palkkaus: Urheilujärjestö TES
Hakuaika: 17.8.-31.8.2022