Hae agilityn MM-kilpailuiden 2026 projektipäälliköksi

Sinustako projektipäällikkö, joka vastaa agilityn maailmanmestaruuskilpailuiden 2026 järjestämisestä Turussa? Hae 14.5.2023 mennessä tällä lomakkeella.

Suomen Agilityliitto etsii henkilöä vastaamaan vuoden 2026 MM-kisojen järjestämisestä yhteistyössä Agilityliiton, MM 2026 -kisaorganisaation ja muiden vapaaehtoisten kanssa. Kilpailut järjestetään syyskuussa 2026 Turun Gatorade Centerissä ja projektipäällikkö sitoutuu kisajärjestelyihin aina vuoden 2026 loppuun saakka.

Haemme projektipäälliköltä seuraavia asioita:

• lajituntemus ja kokemus agilitytapahtumien järjestämisestä
  • tapahtumamarkkinoinnin osaaminen
  • monipuolinen mediatuntemus
  • yhteistyökyky tapahtuman vastuujärjestöjen eli Agilityliiton ja FCI:n kanssa
  • sitoutuminen budjetin laatimiseen, budjettivastuuseen sekä raportointiin sovitusti ohjausryhmälle
  • ilo, innostus ja motivaatio

Etuna pidämme hyviä paikallisia verkostoja sekä kisakaupunkiin että Turun seudun seuroihin, joista MM-organisaatio ja suuri osa talkooväestä käytännössä tulevat.

Projektipäällikön toimi on sivutoiminen kesään 2026 saakka. Kesästä 2026 kisoihin asti projektipäällikkö toimii täysiaikaisesti projektin parissa ja hänelle maksetaan kiinteää kuukausipalkkaa. Voit esittää toiveesi palkkauksesta alempana.

Hae projektipäällikön paikkaa tällä lomakkeella 14.5.2023 mennessä.  Agilityliitto valitsee projektipäällikön hakemusten ja mahdollisten haastattelujen perusteella kesäkuun 2023 aikana.