Haku hoopersratojen testiryhmään

Hoopersin kilpailutoiminnan on suunniteltu alkavan vuonna 2025. Tämän edistämiseksi kuluvan kevään aikana laaditaan hoopersin kansallista tulkintaohjetta sekä järjestetään tuomareille lajimuotokohtaista koulutusta.

Yksi osa kouluttautumista on tuomareiden piirtämistä radoista saatu palaute. Tätä varten Agilityliitto hakee muutamaa treeniryhmää tai yksittäistä treenaajaa testaamaan valikoituja hooperstuomareiden suunnittelemia ratoja.

Tarkoituksena on, että ryhmä rakentaa heille lähetetyn radan vastaamaan ratapiirustusta, videoi koirakoiden ratasuoritukset sekä antaa palautetta radoista treenien perusteella. Ratoja lähetettäisiin 2-3 kertaa kesäkauden (touko-syyskuu) aikana. Radat ovat pääasiassa ykkösluokan tasoisia, mutta mukana voi olla vaikeampiakin ratoja. Tilantarve radoilla on vähintään 18 m x 25 m ja tarvittavien esteiden minimimäärä 1 putki, 3 tynnyriä, veräjä ja 8 hooppia.

Agilityliitto pidättää oikeuden käyttää treenivideoita SAGIn hooperskoulutusten materiaaleissa.

Hakemus jätetään viimeistään 15.4.2024 täyttämällä tämä lomake.
Tiedustelut: hooperstyöryhmä hoopers(at)agilityliitto.fi