Ilmoittautuminen maajoukkuekarsintoihin päättyy tänään

Ilmoittautuminen agilityn maajoukkuekarsintoihin sulkeutuu tänään 31. toukokuuta. Osallistumisoikeuden saaneet ja rankingin sijoilla 1.-60. olevat koirakot maksavat ja ilmoittautuvat normaalisti KITUssa. Rankingin sijoilla 61. ja eteenpäin olevat ainoastaan ilmoittautuvat 31.5. mennessä, eli eivät vielä maksa. Mukaan päässeille ilmoitetaan erikseen, kun he voivat suorittaa ilmoittautumismaksun.

Vuoden 2019 agilityn maajoukkuekarsinnat järjestetään Liedossa 15.-16.6. Kilpailupaikkana toimii Royal Canin Areena, johon yleisöllä on vapaa pääsy.

Perjantaina 14.6. järjestetään viime hetken karsintakilpailu, jossa jokaisesta kansainvälisestä säkäluokasta 3 parasta voittavat osallistumisoikeuden viikonlopun maajoukkuekarsintoihin. Perjantain kilpailu on avoin kaikille 3-luokan koirakoille, ilmoittautuminen perjantain kilpailuun 3.6.2019 mennessä. Ilmoittautumiset KITUn kautta.

Lauantaina ja sunnuntaina ratkotaan edustuspaikat Pohjoismaiden mestaruuskilpailuihin 2019 sekä maailmanmestaruuskilpailuihin, jotka tänä vuonna pidetään Turussa. Tapahtuman järjestää Suomen Agilityliitto.