Kuinka aloittaa agilityn harrastaminen? Lue vinkit täältä!

Tylsistyykö koirasi kotona? Haluaisitko tarjota sille hauskaa tekemistä, jonka parissa pääsisit myös itse liikkumaan?

Tarkista nyt tiiviit ja kootut vinkit agilityyn tutustumiseen tältä sivulta:

Kuinka harrastamaan?

Löydät sivulta muun muassa Agilityliiton yhteistyökumppanin OneMind Dogsin tarjoamat mini-webinaarit, joiden avulla pääset nopeasti alkuun:

• Mitä on agility ja kolme asiaa, jotka huomioida ennen aloittamista
  • Kolme syytä aloittaa agilityharrastus
  • Aloita agility koirasi kanssa - mistä lähteä liikkeelle?

Agility on iloinen, liikunnallinen ja koiralähtöinen harrastus, joka tarjoaa ohjaajalle ja koiralle onnistumisen kokemuksia. Agilityn parista löydät kanssasi samanhenkistä seuraa ja yhteisöllisyyden kokemuksia esimerkiksi seuratyön, talkoilun ja kilpailemisen kautta.

Lähde rohkeasti mukaan - lue Kuinka harrastamaan? -sivu ja kysy lisätietoja paikallisesta seurastasi tai Agilityliiton koulutustoimikunnalta: koulutus-tmk@agilityliitto.fi. Myös Agilityliiton somekanavissa autetaan aloittelijat mielellään alkuun - lähetä viesti meille vaikka Facebookissa tai Instagramissa.