Liiton syyskokous huomenna lauantaina 20.11.

Onhan teidän seurassanne jo käyty yhdessä keskustelua käsittelyssä olevista asioista?

Syyskokouksessa vahvistetaan talousarvio ja toimisuunnitelma vuodelle 2022, valitaan hallituksen puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja sekä muut hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle. Lisäksi käsitellään hallituksen esitykset kansallisista sääntömuutoksista ja jäsenyhdistysten syyskokoukselle tekemät esitykset.

Kokousmateriaaleista löytyy esityslistan ja liitteiden lisäksi ennakkotilaisuuksien materiaalit ja hallituspaikasta etukäteen kiinnostuneiden esittelyt. Erityisesti kokousedustajien kannattaa tutustua kaikkiin kokousmateriaaleihin etukäteen!

Kokousmateriaaleihin lisätään ennen kokousta kokousnuotit eli esityslistasta muokattu versio, johon on valmiiksi kirjattu asiakohtien käsittelyjärjestys ja esittelijät sekä lisätty kaikki linkit liitteisiin. Tämän tiedoston on tarkoitus helpottaa kokoukseen osallistumista. Epävirallista tiedotusta kokouspäätöksistä pääsee seuraamaan sitä varten tehdystä tiedostosta, joka sekin löytyy kokousmateriaaleista. Virallinen tiedotus kokouksessa tehdyistä päätöksistä tulee myöhemmin.

Tutustu kokousmateriaaleihin täällä