Mittaustilaisuus 15.–16.6. Vantaalla, ilmoittautuminen auki

Vantaan-mittaustilaisuus järjestetään SM-kilpailujen yhteydessä, perjantaina 3-luokan kilpailujen aikana ja lauantaina joukkuekilpailujen 1-3 kierrosten aikana.

Osoite: Myyrmäen urheilupuisto, Myyrmäki-halli (Raappavuorentie 10, 01600 Vantaa)

Ilmoittaudu täällä.

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 11. kesäkuuta. Ilmoittautuneille lähetetään ohjeet mittaukseen saapumisesta viimeistään 14. kesäkuuta.

Huomioittehan, että SM-kilpailujen pikkuluokkiin 2018 osallistuvilla pitää olla mittaustodistus.

Niiden, jotka ovat saaneet väliaikaisen mittaustodistuksen kilpailemisen aloittaessaan, pitää käydä mittaustilaisuudessa kisapaikalla pe tai la, jotta heidän kilpailukirjansa varmennetaan. Tämä koskee kaikkia säkäluokkia. Jos koiran kuulumista pikkuluokkaan ei virallisessa mittauksessa vahvisteta, koira kisaa SM:issä isommassa luokassa.

Mittaustodistuksen hinta:

10 € / koiran ensimmäinen mittaustodistus (ensimmäinen mittaustilaisuuskäynti)

20 € / koiran uusintamittaus (koira mitattu mittaustilaisuudessa aiemmin, mutta omistaja haluaa koiran uudestaan mitattavaksi)

Uusissa säännöissä on linjattu, että omistaja/ohjaaja voi koska tahansa halutessaan tuoda koiran 4 kertaa uudestaan mittaustilaisuuteen (max. 5 krt yhteensä).

Mittaustodistuksen hinnalla katetaan mittaustilaisuuden kuluja (esim. mittaavien tuomareiden matkakulut). Mittaustodistuksien hintoja on nostettu vuodelle 2018, jotta mittaustilaisuuksia pystytään varmasti järjestämään riittävän monta ja riittävän laajalti ympäri Suomea.

Olemme julkaisseet lokakuussa 2017 ohjeen mittaukseen osallistuville, ja voit tutustua siihen täällä.

Tulevien mittaustilaisuuksien ajankohdat ja paikkakunnat julkaistaan, kun niihin saadaan riittävästi mittaavia tuomareita sekä vahvistukset tilojen osalta. Tiedotamme näistä ensisijaisesti liiton verkkosivujen Uutiset-osiossa.

Mittaustilaisuuksiin ja niihin ilmoittautumiseen liittyvät tiedustelut

Minna Räsänen 050 - 406 07 15 (iltaisin)

mittaukset@agilityliitto.fi

Mittauskäytäntöihin ja -ohjeisiin liittyvät kysymykset