Mittaustilaisuus Nokialla 3.6. – ilmoittautuminen auki

Nokian mittaustilaisuus pidetään NPKH:n majalla. Osoite on Konstintie 20, Nokia.

Ilmoittaudu täällä.

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 28.5. tai kun tilaisuus on täynnä. Ilmoittautuneille lähetetään arvioitu aikataulu mittaukselle viimeistään perjantaina 1.6.

Mittaustodistuksen hinta:

5 €/koiran ensimmäinen mittaustodistus (ensimmäinen mittaustilaisuuskäynti)

15 €/koiran uusintamittaus (koira mitattu mittaustilaisuudessa aiemmin, mutta omistaja haluaa koiran uudestaan mitattavaksi)

Uusissa säännöissä on linjattu, että omistaja/ohjaaja voi koska tahansa halutessaan tuoda koiran 4 kertaa uudestaan mittaustilaisuuteen (max. 5 krt yhteensä).

Mittaustodistuksen hinnalla katetaan mittaustilaisuuden kuluja (esim. mittaavien tuomareiden matkakulut). Mittaustodistuksien hintoja on nostettu vuodelle 2018, jotta mittaustilaisuuksia pystytään varmasti järjestämään riittävän monta ja riittävän laajalti ympäri Suomea.

Olemme julkaisseet lokakuussa 2017 ohjeen mittaukseen osallistuville. Voit tutustua siihen tästä linkistä.

Tulevien mittaustilaisuuksien ajankohdat ja paikkakunnat julkaistaan, kun niihin saadaan riittävästi mittaavia tuomareita sekä vahvistukset tilojen osalta. Tiedotamme näistä ensisijaisesti liiton verkkosivujen Uutiset-osiossa.

Yhteystiedot:

Mittaustilaisuuksiin ja niihin ilmoittautumiseen liittyvät tiedustelut

Minna Räsänen 050-406 07 15 (iltaisin)

Jessi Landen 040-760 7722

mittaukset@agilityliitto.fi