Ojangossa juhlistettiin Risto Ojanperää, Riikka Karista ja Laura Karppista

Tänään lauantaina 25. helmikuuta Ojangossa juhlistettiin maajoukkuekarsintojen yhteydessä Risto Ojanperää, Laura Karppista sekä Riikka Karista:

• Risto Ojanperää Agilityliiton kultaisesta ansiomerkistä (lue uutinen täällä)
  • Riikka Karista Urheilugaalassa saadusta Taustavoima-palkinnosta (lue uutinen täällä)
  • Laura Karppista hänen työstään 0-rataprojektin parissa vuosina 2021 ja 2022.

Ojangossa tarjoiltiin kakkua ja kahvia lauantain kilpailijoille ja yleisölle palkitsemisten kunniaksi.

Agilityliitto kiittää lämpimästi kaikkia kolmea heidän tekemästään työstä agilityn ja Agilityliiton eteen!

Valokuvat alla: Koirakuvat.fi

Risto Ojanperä

Riikka Karinen ja palkitsemassa vasemmalta SAGIn viestintäpäällikkö Ella Kaijärvi,
toiminnanjohtaja Tytti Käyhkö sekä puheenjohtaja Mia Laamanen.

Laura Karppinen ja palkitsemassa vasemmalta SAGIn viestintäpäällikkö Ella Kaijärvi,
toiminnanjohtaja Tytti Käyhkö sekä puheenjohtaja Mia Laamanen.