Ostetaan dokumentointipalvelu

Oletko näppärä näpyttäjä, tarkka tiiraamaan ja heilumaton hermoiltasi? Loistavaa, haluamme ostaa dokumentointipalvelun juuri sinulta!

Suomen Agilityliiton mittauskaavakkeita lepää tällä hetkellä useita tuhansia  paperiversioina kansioissa ja tarvitsemme apua niiden digitalisointiin. Tehtävä on helppo: syötät mittaustodistuksen tiedot google-lomakkeelle ja järjestelet lomakkeet kansioon. Lomake tallentaa tiedot itse, joten mokaamisen mahdollisuuskin on erittäin pieni.

Tehtävä sopii yhdistykselle, opiskelijalle, hyväntahtoiselle talkoilijalle tai porukalle. Työnsuorittajan tulee täyttää vaitiololomake sekä palvelusopimus.

Tehtävälle on määritelty suoritusaika, jonka puitteissa urakka täytyy tehdä. Korvaus maksetaan erissä työn etenemisen mukaan. Työstä korvataan kiinteä hinta per lomake. Palvelu ostetaan ostopalveluna, joten työnsuorittajan tulee voida laskuttaa Agilityliittoa.

Tarjouksen viimeinen jättöpäivä on 10.3.2019. Tarjoukset jätetään tällä lomakkeella

Lisätiedot:

Jessi Landen