Oulun mittaustilaisuus 18.8.2019

Uusi mittaustilaisuus Oulussa !

Ilmoittautuminen täällä

Yllä olevan linkin lomakkeella voi ilmoittautua 18.8.2019 Oulussa pidettävään mittaustilaisuuteen (OneMind Dogs Arenalla, osoitteessa Teollisuustie 1, G-rakennus, Haukipudas). Tilaisuudessa koiralle voidaan vahvistaa uusien sääntöjen mukainen mittaustodistus. Mittaustodistus on maksullinen. Mittaustilaisuus ajoittuu puolen päivän tienoille - tarkempi aikataulu ilmoitetaan myöhemmin.

Mittaustodistuksen hinta
- 10 € ensimmäistä mittaustodistusta hakeville
- 20 € uusintamittauksiin tuleville

Maksu suoritetaan ensisijaisesti pankkikortilla mittaustodistusta vastaan, käteinen käy vain poikkeustilanteissa.

Mittaustilaisuuteen voivat ilmoittautua kaikki halukkaat, kunhan mitattava koira on kisaikäinen. Mittaustilaisuuteen tullessa tuo mukanasi koiran rekisteritodistus ja mahdollinen kilpailukirja.

Mittaustilaisuuteen otetaan max. 250 koiraa/päivä. Ennakkoilmoittautuminen suljetaan 13.8. Ilmoittautuneille ilmoitetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 2 pvä ennen tilaisuutta.

HUOM! Täytäthän koirasi tiedot huolella - mikäli tiedoissa on puutteita, ilmoittautumista ei hyväksytä.

Tähän mittaustilaisuuteen ja sen ilmoittautumiseen liittyvät tiedustelut
Mia Laamanen 050 321 2864
mittaukset@agilityliitto.fi