Putkeen!-lehden tilaaminen uudistuu

Agilitylehti Putkeen! on vuonna 2019 entistä helpompi tilata ja maksaa. Tilaaminen on siirtynyt Suomisportin verkkopalveluun.

Putkeen! on Suomen monipuolisin agilityn aikakauslehti, jonka sisällöstä lukijat antavat jatkuvasti kiittävää palautetta. Kun tilaus- ja laskutusjärjestelmä on uudistettu, koko paketti toimii jatkossa entistä virtaviivaisemmin. Lehden vuosikerta maksetaan heti tilatessa ja lehti tilataan kalenterivuodeksi kerrallaan. Lehti on nyt myös edullisempi: kaikki tilaajat saavat vuosikerran samaan 35 euron hintaan.

Lehti tilataan Suomisportin järjestelmässä. Teknisistä syistä lehden tilaus on Suomisportissa merkitty tapahtumaksi, ja tapahtumaan "ilmoittautuminen" tarkoittaa lehden tilaamista. Tilauksen vahvistamista varten saat sähköpostiisi kertakäyttöisen kirjautumiskoodin.

Suomisport on sama palvelu, jonka kautta hankitaan SAGIn kilpailu- ja harrastajalisenssit. Lehti toimitetaan siihen osoitteeseen, joka tilaajalla on Suomisportiiin tallennetuissa tiedoissaan. Tarkista Suomisportin tietosi ennen lehden tilaamista, jotta se tulee varmasti oikeaan osoitteeseen.

HUOM! Muutoksen vuoksi pyydämme kaikkia nykyisiä tilaajia uudistamaan tilauksensa Suomisportin puolella. Vanha kestotilaus ei jatku vuonna 2019 ilman tilauksen uudistamista Suomisportissa. Tilauksen kirjaaminen ja vuosikerran 2019 maksaminen vie vain pari minuuttia.

SAGIn jäsenseurojen kappaleet lähetetään edelleen maksutta ja ilman erillistä tilausta, KITUssa olevan osoitteen mukaan.

Lehden tilaaminen ja maksaminen tapahtuu täällä.

Vuoden 2018 lehtitilausten laskut lähetettiin vuoden lopulla. Osa laskuista on vielä maksamatta, joten tarkistattehan ystävällisesti, että olette muistaneet maksaa.

Lisätietoja: toimitus@agilityliitto.fi