SAGI lähettää valmentajia KASVA22-seminaariin marraskuussa - ilmoittaudu mukaan!

Valmentaja: Osallistu KASVA22-seminaariin ja järjestä alueellinen nuorten agilitykoulutus!

SAGI on saanut nuorisotoiminnan kehittämiseen Opetus- ja kulttuuriministeriön hankeavustusta. Tällä avustuksella lähetämme valmentajia KASVA22-seminaariin Vierumäelle 26.-27.11.2022. SAGI kustantaa osallistujille seminaariohjelman, täysihoidon (2-4 henkilön huoneessa) ja kohtuulliset matkakulut.

Vastineeksi SAGI velvoittaa, että seminaariin osallistunut henkilö (tai tämän edustama seura) järjestää alueellisen nuorten agilitykoulutuksen loppuvuoden 2022 tai alkuvuoden 2023 aikana. Koulutuksessa tulee myös kuulla nuoria heitä koskevissa asioissa. Tilaisuuden kustannuksista tehdään esitys SAGIlle. SAGI maksaa tehdyn esityksen perusteella hyväksytyt koulutuksen kulut ja antaa lisäksi tukea sekä neuvoo koulutuksen järjestämisessä.

Tutustu tarkemmin KASVA22-seminaariin täällä: https://vierumaki.fi/kasva22-seminaari

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse: toimisto@agilityliitto.fi

KASVA22-seminaari

"Valmentaminen on kasvattamista - kasvattaminen on valmentamista!"

KASVA22 on seminaari kasvatuksesta, valmentamisesta, kohtaamisesta, vuorovaikutuksesta, hyvinvoinnista ja liikunnallista itsetuntoa edistävistä käytännön vinkeistä. Seminaari kokoaa yhteen Varhaiskasvattajat, kouluissa lasten liikunnan parissa toimivat, urheiluseurojen lapsivaiheen toimijat sekä muut lasten liikuttajat!