SAGIn toimikuntalaisten haku vuodelle 2022

Suomen Agilityliitto hakee vapaaehtoisia toimijoita osaksi liiton toimikuntia ja työryhmiä vuodelle 2022.

Toimikunta- ja työryhmätyössä pääset tutustumaan syvällisesti toimikunnan tai työryhmän vastuualueeseen ja vaikuttamaan siihen yhdessä muiden toimikuntalaisten sekä SAGIn hallituksen kanssa. Vapaaehtoistoiminnassa pääset oppimaan uutta ja toisaalta voit omalla osaamisellasi mahdollistaa suomalaisen agilityn eri osa-alueiden kehittymistä entistä paremmiksi! Ja mikä parhainta, samalla tutustut muihin agilitytoimijoihin ympäri Suomen!

SAGIn vapaaehtoisilta toivotaan ennen kaikkea positiivista asennetta sekä sitoutumista toimikunnan työskentelyyn. Tehtäviin perehdytetään.

Haku toimikuntiin on avoinna 7.1.2022 saakka. Ilmoittaudu mukaan vapaaehtoiseksi oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä hakuajan päätyttyä.

Täytä hakemus tästä!

Onko sinulla kysyttävää toimikuntien toiminnasta? Voit kysyä asiaa suoraan eri toimikunnilta: