Seuraava AVA2-täydennyskoulutus Tampereella 4.8.

Koulutus- ja valmennustoiminnan kehittämishankkeen (Kovake) puitteissa toteutettavia AVA2-tason täydennyskoulutuksia järjestetään kuluvana vuonna kolmella paikkakunnalla. Ensimmäinen tilaisuus järjestettiin onnistuneesti toukokuussa Helsingissä. Seuraavat täydennysmahdollisuudet perus- ja jatkokurssin käyneille on suunniteltu Tampereelle ja Oulun seudulle. Myös pelkän peruskurssin käyneet koulutusohjaajat voivat osallistua täydennyskoulutuksiin. Heidän osaltaan tämä täydennys ei kuitenkaan yksin riitä kattamaan koko AVA2-sisältöjä, joten heidän tulee käydä lisäksi muitakin täydennyksiä.

Koulutus järjestetään sunnuntaina 4.8. Tampereella Varalan Urheiluopistolla ja se kestää noin 8 tuntia lounas- ja kahvitaukoineen. Koulutukseen sisältyy lyhyt ja rento liikunnallisempi osio ennen omakustanteista lounasta. Liikuntaan ei ole pakko osallistua vaan sitä voi halutessaan seurata sivummalta. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä. Koulutukseen mahtuu enintään 40 osallistujaa ja osallistumismaksu 30€ maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Tampereella sunnuntaina 4.8. järjestettävän seuraavan tilaisuuden ilmoittautuminen on nyt auki osoitteessa http://bit.ly/2LkCLQG. Ilmoittautuminen päättyy tilaisuuden täytyttyä tai viimeistään 28.7. klo 23:59.

Muut suunnitellut AVA2-täydennyskoulutukset:

• Oulun seutu 17.11. (Huom! Päivä muuttunut!)

Pilottivaiheen täydennyskoulutusten kouluttajina toimivat Suomen Agilityliiton liittokouluttajat Sanna Lehtonen ja Mia Laamanen. Jatkossa täydennyskoulutuksia voivat vetää kaikki liittokouluttajat.

Lisätiedot:

koulutuskoordinaattori Kerttu Kaikkonen, kerttu.kaikkonen@agilityliitto.fi, 0504768036

Kovake-hankkeen vetäjä Sanna Lehtonen, sklehtonen@gmail.com, 0407359244