Seuratiedote maaliskuu 2018

Maaliskuun seuratiedotteessa käsitellään ajankohtaisia asioita: kisojen anomiskauden päättymistä, seuran yhteystietojen päivitystä, tulosten näkymistä Kennelliitossa, kevätkokousta, seuratoimijaseminaaria ja sääntökirjojen tilausta.

1.8.—31.12. kisojen anomiskausi päättyy 31.3.

1.8.—31.12. välillä pidettävien kansallisten kilpailujen anomiskausi päättyy 31.3. Kyseisenä aikavälinä pidettävät kilpailut anotaan vanhan intran kautta. Lue helmikuinen tiedotteemme täältä http://www.agilityliitto.fi/uutiset/1.8-31.12.2018-kansallisten-ja-1.1-30.4.2019-kv-kisojen-anomisesta/

Seuran yhteystietojen päivitys

Taas on tullut se aika vuodesta, kun seurojen tulisi päivittää yhteystietonsa. Päivitysohje löytyy seuroille suunnatuista käyttöohjeista.

Sääntökirjojen tilaus

Uusien sääntökirjojen tilaus tällä lomakkeella viimeistään 4.4. Tilaus on sitova.

HINNAT (sis. alv)

• 1-10 kpl, hinta 7 €/kpl
  • Yli 10 kpl, hinta 5 €/kpl

Lisäksi veloitamme postikulut. Postituskulujen vuoksi suosittelemme seurojen kautta tehtäviä yhteistilauksia.

Tulosten lähetys Kennelliittoon

Kuten tammikuussa uutisoimme, odotamme edelleen Kennelliiton valmiutta vastaanottaa tuloksia heidän järjestelmiinsä. Lue tammikuinen tiedotteemme täältä http://www.agilityliitto.fi/uutiset/seurat-voivat-avata-maalis-ja-huhtikuun-kilpailujen-ilmoittautumiset-kitussa/

Kevätkokous 21.4.2018 Tampereella

Suomen Agilityliiton kevätkokous pidetään lauantaina 21.4. Tampereella Varalan urheiluopistossa. Lue kokouskutsu kokonaisuudessaan täältä.

Etäosallistumisesta kiinnostuneen jäsenyhdistyksen tulee ilmoittautua Suomisportissa 8.4. mennessä. Huomioithan, että etäosallistujille on oma ilmoittautumislomake.

Jäsenyhdistyksen edustajan ja muiden mahdollisten osallistujien nimet tulee ilmoittaa etukäteen keskiviikkoon 11.4.2018 mennessä. Ilmoittautuminen tehdään Suomisportissa. Huomioithan, että paikalle tuleville on oma ilmoittautumislomake.

Seuratoimijaseminaari 22.4.2018 Tampereella

Suomen Agilityliiton seuratoimijaseminaari pidetään sunnuntaina 22.4.2018. Tampereella Varalan urheiluopistossa. Ilmoittaudu mukaan seminaariin täällä!