Suomisportista pitäisi nyt löytyä vanhojen koulutusohjaajakurssien kattamat AVA2-osasuoritukset

Suomisporttiin on nyt automaattisesti ajettu vanhat koulutusohjaajan peruskurssin ja jatkokurssin käyneille kuuluvat AVA2-osasuoritukset. Automaattinen ajo on tehty vanhan Sporttirekisterin ja osittain käsin ylläpidettyjen listojen perusteella, joten virheiden mahdollisuus on olemassa.

Tarkistathan, että sinulta löytyy Suomisportista oikeat suoritusmerkinnät!

Mikäli huomaat, että Suomisportista löytyvissä merkinnöissä on puutoksia, olethan yhteydessä liiton toimistoon (toimisto@agilityliitto.fi). Huomaathan, että mikäli pätevyytesi on vanhentunut ennen 1.1.2020, tulee pätevyyden palauttamista hakea hyväksilukemisen kautta.

Katso täältä tarkemmat ohjeet vanhat kurssit käyneille!

Olen käynyt koulutusohjaajan peruskurssin ja pätevyyden pitäisi olla voimassa

Suomisportista pitäisi löytyä merkinnät AVA1-pätevyydestä ja alla olevassa kuvassa harmaalla merkityistä AVA2-moduuleista (1.1, 2.1, 3.3, 4.2, 4.3).

Olen käynyt koulutusohjaajan perus- ja jatkokurssin ja pätevyyden pitäisi olla voimassa

Suomisportista pitäisi löytyä merkinnät AVA1-pätevyydestä ja alla olevassa kuvassa harmaalla merkityistä AVA2-moduuleista (1.1, 1.2, 2.1, 2.2, 3.2, 3.3, 4.1, 4.2, 4.3).

Lisätiedot: toimisto (toimisto@agilityliitto.fi) tai koulutuskoordinaattori Kerttu Kaikkonen (kerttu.kaikkonen@agilityliitto.fi)

Uutista muokattu 19.11. Korjattu koulutuskoordinaattorin sähköpostiosoitteessa ollut kirjoitusvirhe ja lisätty maininta vanhentuneiden suoritusten palauttamisesta hyväksilukuprosessin kautta.