TopTeam-koirakot kaudella 2019

SAGIn TopTeamin kokoonpano kaudelle 2019 on vahvistettu. Etelä-Suomen tiimi koostuu 36 varsinaisesta koirakosta ja 8 varakoirakosta. Pohjois-Suomen tiimissä on 24 koirakkoa ja 8 varakoirakkoa.

TopTeam-kauden 2019 kokoonpanot löytyvät täältä:

Jotkut osallistujat eivät halunneet nimeään julki.

Määräaikaan mennessä hakemuksia ja ennakkotehtäviä palautui 101 kappaletta. TopTeamiin valitut koirakot edustavat 37 eri yhdistystä aina Ahvenanmaalta Ivaloon. Eniten alueellisissa tiimeissä on edustettuina bordercollieita (15), shetlanninlammaskoiria (7), australianpaimenkoiria ja kääpiövillakoiria (5). Harvinaisemmista agilitykoiraroduista mukana ovat mm. beagle, labradorinnoutaja, whippet ja puli.

TopTeam-kausi alkaa helmikuussa 2019 ja jatkuu marraskuuhun 2019. Jokaiselle leirille avautuu rajattu määrä paikkoja kuunteluoppilaille. SAGI tiedottaa leirien kuunteluoppilaspaikoista noin kaksi viikkoa ennen leirin alkua. Leiriajankohdat ja muuta tärkeää tietoa tulevasta TopTeam-kaudesta löydät hakuilmoituksesta täältä:

Lisätietoja:

SAGIn koulutustoimikunta, koulutus-tmk@agilityliitto.fi