Urheilusomessa tapahtuu: Valmentajan päivä 25.9. ja Seurapaitapäivä 29.9.

Syyskuun loppu on valmentajien kiittämisen ja oman seuran värien tunnustamisen aikaa

#kiittikoutsi - Valmentajan päivä 25.9.

Milloin olet viimeksi kiittänyt valmentajaasi? Nyt olisi sille sopiva hetki - perjantaina 25.9. vietetään nimittäin kansallista Valmentajan päivää. Laita kehittymiseesi tai ohjaajana kasvamiseesi vahvasti vaikuttaneelle valmentajalle vaikka viesti ja kerro, miten hän on toiminnallaan sinuun vaikuttanut positiivisesti! Haasta myös kaverisi ja seuratoverisi kiittämään omia valmentajiaan!

Käytä aiheeseen liittyvissä somepostauksissa seuraavia aihetunnisteita ja merkitse postauksiisi @Agilityliitto - jaamme niitä loppuviikon aikana Instagramissa eteenpäin: #kiittikoutsi, #thankscoach ja #agilityurheilu

Lisätietoja täältä

#seurapaitapäivä 29.9.

On jälleen aika pukea seuran hupparit päälle ja vetää seuraverkkarit jalkaan! Seurapaitapäivää vietetään tiistaina 29.9., jolloin koko Suomi tunnustaa seuravärejä. Osallistuminen on helppoa!

• kaiva kaapista seuravaatteet ja pue ne päälle
  • ota itsestäsi kuva
  • postaa se somessa käyttäen aihetunnisteita #seurapaitapäivä #seurasydän #agilityurheilu
  • tägää Instagramissa postaukseen myös @Agilityliitto, jotta voimme tunnustaa agilitykansan värejä yhdessä!

Lisätietoja täältä