Vuoden 2024 maajoukkuekarsintojen toinen osakilpailu kilpaillaan 26.-28.4. Tampereella

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

Agilityn kevätkauden arvokilpailut huipentuvat tulevana viikonloppuna 26.-28.4, kun maajoukkuekarsintojen toinen osakilpailu kilpaillaan Tampereella TamSK-hallissa!

Arvostelevina tuomareina toimivat Rene Blank ja Reetta Pirttikoski, johtavana ylituomarina Vesa Sivonen sekä avustavana tuomarina Katarina Virkkala. Kilpailut järjestää Tampereen Seudun Koirakerho.

Kilpailut alkavat perjantaina klo 17.00, kun intermediate- ja maksikoirakot laittavat takuuvarmasti vauhdikkailla suorituksillaan kisaviikonlopun käyntiin. Lauantaina päivän aloittavat klo 8.30 minit, jonka jälkeen kilpaillaan kokoluokka kerrallaan pienistä isoihin koiriin. Intermediate- ja maksijoukkueet ratkaistaan lauantai-iltana. Sunnuntaina kisapäivä starttaa klo 10.00 ja päivän päätteeksi pääsemme juhlistamaan mini- ja medijoukkueiden kokoonpanoja.

Kilpailukutsu, tuomarijako sekä aikataulut löytyvät osoitteesta agiarvokisat.com. Livetulosseuranta viikonlopulta löytyy osoitteesta tolleri.net/tulospalvelu ja ensimmäisen osakilpailun tulokset pääset katsomaan osoitteessa agiarvokisat.com/tulospalvelu.

Mikäli et pääse paikan päälle jännittämään ketkä pääsevät tämän vuoden maajoukkueeseen, surffaa osoitteeseen Agilive ja voit seurata arvokisahuumaa suoraan kotisohvalta. Muista myös ottaa Agilityliiton Facebook ja Instagram -tilit seurantaan, päivitämme kisatunnelmia tileillemme läpi viikonlopun!

Suomen Agilityliitto toivottaa kaikille kilpailijoille vauhdikkaita ja ennen kaikkea onnistuneita suorituksia, nähdään viikonloppuna Tampereella!

Kurkkaa alta tunnelmia maajoukkuekarsintojen ensimmäisestä osakilpailusta Ojanko Areenalta. Video: Aussie Photograph