Hae mukaan AVA 3-koulutukseen

Suomen Agilityliitto järjestää järjestyksessään toisen agilityvalmentajan AVA3-koulutuksen. AVA3 on liiton tarjoamien koulutusten ylin taso ja vähintään AVA3-tasoinen pätevyys edellytetään myös liittokouluttajilta. Koulutus on erinomainen mahdollisuus kehittyä valmentajana ja tarjoaa myös polun kohti ammattivalmentajan kansallisia tutkintoja (VAT ja VEAT).

Koulutukseen voivat hakea AVA2-pätevyyden omaavat henkilöt ja ne, joilla kyseinen pätevyys on 1-2 suoritetun moduulin päässä järjestettyjen moduulien rajallisesta määrästä johtuen. Puuttuvat moduulit tulee kuitenkin suorittaa myöhemmin AVA3-pätevyyden saavuttamiseksi. Tämän päätöksen vuoksi olemme jatkaneet hakuaikaa heinäkuun loppuun asti. Myös esimerkiksi muiden lajien parissa hankittu osaaminen voidaan huomioida korvaavana tapauskohtaisesti.