Uutiset

Agility hyväksyttiin Urheilutoimittajain Liiton Lajien parhaat urheilijat -listalle

Urheilutoimittajain Liitto hyväksyi agilityn Lajien parhaat urheilijat -listalle. Liitto nimeää vuodesta 2019 alkaen vuosittain parhaan agilityurheilijan, ja agilityurheilijan  on mahdollista yltää jopa Vuoden Urheilijaksi. Suomen Agilityliitto on tyytyväinen lajin aseman vakiintumiseen sekä Suomen urheilualan tukeen.

Agilityliitto myy ajanottolaitteensa

Suomen Agilityliitto on päättänyt myydä ajanottolaitteistonsa. Myytävänä on kaksi laitteistoa ja myynti tapahtuu huuto.net -palvelun kautta.

Agilityn suomenmestarit 2019

Agilityn joukkue- ja yksilösuomenmestaruudet jaettiin viime viikonloppuna Vantaalla!

Toinen toistaan hienompia suorituksia oli mukana siivittämässä myös Suomen Agilityliiton 2019-2020 pääyhteistyökumppani PrimaDog!

Turku isännöi agilityn MM-kilpailut 2019 (päivitetty 13.8.2019)

Suomi järjestää agilityn maailmanmestaruuskilpailut 19.-22.9.2019. Kilpailupaikaksi on valittu Gatorade Center Turussa. Kisapaikkana se täyttää ison kansainvälisen kisan asettamat vaatimukset, sillä sisätilat ja laajat piha-alueet muodostavat monikäyttöisen kokonaisuuden.