Agilityliiton henkilökunnassa tapahtuu muutoksia

Suomen Agilityliiton henkilökunnassa tapahtuu muutoksia, kun viestintäpäällikkömme Ella Kaijärvi siirtyy uusiin tehtäviin ja lopettaa Agilityliiton palveluksessa 6.10.2023. Avaamme viestintäpäällikön toimeen haun heti - lue lisää täältä.

“Ellan poisjäänti jättää suuren kolon toimiston arkeen, ja meille tulee valtava ikävä idearikasta, ahkeraa ja tunnollista Ellaa. Onneksi ystävyys ja yhteydenpito tulee jatkumaan yli organisaatiorajojen”, kommentoi liiton toiminnanjohtaja Tytti Käyhkö. “Toivomme Ellalle kaikkea hyvää uudelle uralle, ja uskon, että tapaamme vielä usein agilityn ja liiton toiminnan parissa. Ella on tehnyt todella hienoa työtä ja vienyt liiton viestintää uudelle tasolle ja jäämme kaipaamaan häntä paljon”, jatkaa liiton puheenjohtaja Mia Laamanen.

Liiton toimisto pyörii hetken vajaalla henkilöstöllä, joten toivomme samalla kärsivällisyyttä seuroilta ja harrastajilta esimerkiksi sähköpostivastausten ja viestinnän osalta. Työkuorman vähentämiseksi toivoisimme, että seurat tekisivät KITUun huolellisesti hakemukset ja myös tarkistaisivat ne, jotta kilpailuiden muutostarpeiden määrä pysyisi kohtuullisena tai jopa vähenisi nykyisestä.