Agilityliiton syyskokouksessa valitaan uusi hallitus, näin sinäkin voit asettua ehdolle!

Syksy tuo mukanaan jännittäviä muutoksia, sillä agilityliiton syyskokous on jälleen käsillä. Tämä tilaisuus tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden vaikuttaa agilityliiton tulevaisuuteen, sillä kokouksessa valitaan uusi hallitus.

Hallituksen jäsenenä pääset osallistumaan liiton toiminnan suunnitteluun ja päätöksentekoon, pääpainopisteinä koirien ja ihmisten hyvinvointi lajissa, harrasteurheilun kehittämishanke, AWC2026 ja juhlavuosi, hallinnon selkeytys sekä strategian tekeminen. Tehtävä tarjoaa siis mahdollisuuden vaikuttaa kattavasti agilityurheilun kehitykseen ja liiton toimintaan.

Liittymällä mukaan hallitukseen voit tuoda oman panoksesi agilityliittoon ja lajin toimintaan. Liitto tarvitsee intohimoisia ja ahkeria vapaaehtoisia, jotta laji kehittyy ja menestyy entistä paremmin.

Kuinka asettua ehdolle?

Liiton hallitus valitaan seurojen esityksistä ja ehdotuksista. Toivommekin saavamme mahdollisimman monta esitystä hallituksen jäsenistä jo etukäteen ja seurojen on mahdollista ehdottaa hallituksen jäseniä kokouksessa.

Hallitukseen haluavat voivat ilmaista kiinnostuksensa etukäteen seuroille, ja mikä näkyvämpää, myös sosiaalisessa mediassa. Merkitsemällä @agilityliitto julkaisuusi, jaamme sen sivuillamme, jotta saat mahdollisimman paljon näkyvyyttä! Myös syyskokouksessa voi ilmaista olevansa käytettävissä. Vuosikokouksessa ehdokkaiden tulee varautua esittelemään itsensä,  kokemuksensa yhdistystoiminnassa ja mielenkiintonsa koulutuksen, kilpailun, para-seniori ja nuorison ja viestinnän keskuudessa.

Uusi hallitus valitaan äänestämällä, mikäli halukkaita tulee enemmän kuin hallituspaikkoja. Hallituksessa erovuorossa ovat puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja neljä hallituksen muuta jäsentä.

Mitä, missä, milloin?

Syyskokous järjestetään 18.11.2023. Kokoukseen ilmoittautuminen ja muut lisätiedot löytyvät täältä: https://www.agilityliitto.fi/uutiset/kutsu-suomen-agilityliiton-syyskokoukseen-2023/ . Toivomme kaikkien harkitsevan osallistumista hallitukseen ja tukevan agilityliiton tulevaisuutta.

Yhdessä voimme jatkaa agilityliiton menestystä ja tehdä agilityurheilusta entistäkin suositumpaa. Nähdään syyskokouksessa!

Muut tavat liittyä toimintaan mukaan?

Syyskokouksen ja uuden hallituksen valinnan jälkeen aukeaa myös toimikuntahaku! Ensi vuodeksi toimintansa aloittaa, nykyisten toimikuntien ja työryhmien lisäksi, myös kotisivu- ja historiatyöryhmä, pysykää siis kuulolla myös näistä!