Pistehaku junioreiden maajoukkueeseen 2024 on auki

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuva.fi

Pistehaku Suomen junioreiden maajoukkueeseen 2024 on auki 15.4. saakka. Hae mukaan tällä lomakkeella.

Maajoukkue lähetetään Belgiaan nuorten avoimiin maailmanmestaruuskilpailuihin (FCI JOAWC), jotka järjestetään 18.-21. heinäkuuta 2024. Agilityliiton tavoitteena on koota kilpailuihin 32 koirakon joukkue. Karsintojen kautta paikkansa maajoukkueessa varmisti jo kahdeksan koirakkoa.

Pistetaulukko löytyy täältä. Lataathan taulukon ensin omalle laitteellesi ja täytät sen vasta sen jälkeen. Täytetty taulukko lähetetään sähköpostilla: nuoriso@agilityliitto.fi .

Tulokset huomioidaan vain FCI-kokoluokista (mini, medi, intermediate ja maksi), ajalta 1.4.2023-14.4.2024. Tulokset tulee olla joukkueeseen hakevan ohjaajan ja koiran yhdessä saavuttamia ja siinä luokassa, johon koirakko hakee edustuspaikkaa.
Pisteitä laskiessa huomioidaan koirakon 10 parasta tulosta. Hakeakseen pisteillä koirakolla tulee olla vähintään kaksi pisteitä kerryttävää tulosta.

Maajoukkueen valintakriteerit: