Joukkueenjohtajaksi senioreiden ev SOAWC 2024 joukkueelle?

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

Senioreiden epävirallinen MM-kisa järjestetään Belgiassa 18.-21.7.2024 samaan aikaan JOAWC 2024 -kisan kanssa. Senioreiden joukkueenjohtaja toimii osana kisan joukkueenjohtotiimiä, johon kuuluu nuorten joukkueenjohtaja, avustava joukkueenjohtaja sekä fysioterapeutti.

Joukkueenjohtaja (jojo) huolehtii siitä, että kisaajat saavat keskittyä 100-prosenttisesti kisaamiseen. Joukkueenjohto toimii yhteyshenkilönä joukkueen ja kilpailun järjestäjän välillä. Tehtäviä on yksilöity hakulomakkeessa tarkemmin ja jojojen tehtäväjakoa kehitetään parhaillaan, joten siitä saa lisätietoa myös valintaprosessin aikana.

Parhaimmin tehtävään soveltuu henkilö, jotka tulee helposti toimeen muiden ihmisten kanssa, on avulias, tsemppaava ja kylmähermoinen. Hyvät organisoiti- ja viestintäkyvyt helpottavat tehtävän hoitoa. Henkilöllä tulee olla aktiivinen ja tarmokas ote eteen tuleviin tehtäviin.

Kiinnostaako? Hae rohkeasti mukaan organisoimaan mahdollisimman antoisaa kisareissua senioreiden ensimmäiseen agilityn MM-kisaan! Haku tehtävään on nyt avattu ja se päättyy 31.3.2024. Lisätietoja saa kilpailu-tmk@agilityliitto.fi .

Haku tapahtuu tällä lomakkeella.