Junioreiden maajoukkuekarsinnat 3.3.2024 Liedossa

Kuva: Jukka Pätynen / koirakuvat.fi

Suomen Agilityliitto ylpeänä järjestää yhdessä Agility-Team Turun kanssa ensimmäisen junioreiden maajoukkueen karsintakilpailun. Karsintakilpailu järjestetään ATT:n virallisten
maaliskuun kilpailuiden yhteydessä sunnuntaina 3.3.2024. Kilpailupaikkana on ATT-Areena Liedossa. Junioreiden karsintakilpailu käydään kilpailutapahtuman 1-luokan F- ja E-radoilla.

Ilmoittautuminen kilpailuun tapahtuu kitun kautta. Ilmoittautumisen lisätietoihin tulee kirjata tieto ikäluokasta, johon osallistuu eli joko u15 (syntymävuodet 2010- 2012) tai u19 (syntymävuodet 2006-2009). Ilmoittautumisen tulee tapahtua viimeistään 25.2.2024. Huomioithan, että kilpailuun tulee ilmoittautua koiran kv-kokoluokan mukaan. Jälki-ilmoittautuminen ei ole tähän kilpailuun mahdollinen.

Karsintaradat pisteytetään ikäluokittain ja suurimman yhteispistepotin saanut kussakin säkä- ja ikäluokassa varmistaa itselleen paikan tämän vuoden JOAWC-kilpailuun. JOAWC 2024 kisat järjestetään  Belgiassa Sentower Parkissa 18.-21.7.2024. Paikkoja on karsinnan kautta jaossa yhteensä maksimissaan kahdeksan. Loput maajoukkuepaikat tullaan jakamaan pisteiden perusteella.

Alla 4.2. SAGIn hallituksessa hyväksytty kilpailuohje karsintakilpailuun liittyen.

Lisätietoja: nuoriso@agilityliitto.fi